Ezt elkúrtuk: Gyurcsány Ferenc balatonöszödi beszéde után szabadon, avagy mit ront el az MSZP a FIDESZ a honlapkészítés, Internet marketing online marketing tanácsadó

hirdetes

Ezt mi is "elkúrtuk"!

Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Gyurcsány Ferenc miniszterelnök szerint, "ezt elkúrtuk." A gazdasági helyzet nehéz, ezt most már mindenki elismeri. Van valami, amit azonban ma Magyarországon mi csinálunk rosszul. Nem mások, mi. Vegyünk át, mi mit hibáztunk!
MI az amit a FIDESZ és az MSZP is elront, az SZDSZ és az MDF sem tud? Honlapkészítés, Internet marketing, Online marketing tanácsadó

Mi is "elkúrjuk"!

Ki az a mi? A magyar cégek, a vállalkozók, a pártok, bárki, aki ma meg szeretne szólalni, és szeretné, hogy azt hallják is. Van egy média, ami pártsemleges. Van egy média, ahol olcsóbb, megjelenni, mint bárhol, mégis naponta 1,8 millió ember használja. Az, hogy ott megjelenünk vagy sem, és az is, hogy hogyan jelenünk meg, csak rajtunk múlik. A lapok itt nincsenek leosztva. És mégsem használják! Szinte senki. 1,8 milliós médiából kimaradni mindenkinek rossz döntés, legyen az multinacionális nagyvállalt vagy egyéni vállalkozó, párt, egyház vagy bárki akinek számít, ha ismerik.

A Magyar Média a baloldal kezében van! Így könnyű!

Ezt állítja a jobboldal. És mégsem tesznek semmit. Elindult egy Hír-TV, van egy pár újság mint a Magyar Nemzet, de igazából nincs átütő siker. Ezek a médiák nem jutnak el máshoz, mint az eddigi jobboldali szavazóbázishoz. Aki eddig Népszabadságot vett, nem fog Magyar Nemzetet venni. Aki a ValóVilágot szeret nézni, nem fog áttérni a Hír Tv-re. Persze, egy RTL Klub méretű TV csatornát létrehozni rengeteg pénz. Mi akkor a megoldás? Ez a média, amely demokratikus, és nagyobb nézettségű, mint bármely másik. Itt részt vehet az MSZP az SZDSZ a FIDESZ és az MDF de akár a MIÉP és a MUNKÁSPÁRT is. Ebben a Médiában valami nagyon ütőset alkotni nem kerül többe, mint pár millió Forint. Ki ébred hamarabb? A bal vagy a jobb oldal?

De melyik ez a Média?

Miért hanyagoljuk mégis ezt a médiát? Mert azt hisszük, részt veszünk benne. Azt hisszük, megtettük amit meg kell tennünk. De tévedés. Nagyon kevesen tették meg. Se a bal oldal, se a jobb. A rajtvonal előtt álunk. Ki indul elsőnek? Az ön cége vagy a konkurencia? Megteheti, higgye el, nem pénz kérdése. Ha elárulom miről van szó, azt mondja, ugyan, ott vagyunk! Nem, nincs ott. Csak nem tudja. Ha vállalkozását a sivatag közepén nyitja meg, és senkinek nem szól róla, nem hirdeti, bármilyen jót akarjon is Ön, nem fogja tudni senkinek eladni! Miről is beszélek tehát? Az Internetről, és a honlapokról. Ugye azt mondat, nekem van honlapom, rendben van, nem olvasom tovább? Akkor most veszítette el jövő évi forgalmának felét.

hirdetes

Bolt a sivatagban

A mai magyar honlapok nem keresőbarát honlapok, nem marketing stratégia alapján épültek fel. Kinek a cikkét olvassa el Pistike ( :-) ), Gyurcsány Ferencről, a demonstrációkról? Akinek a weboldalát hamarabb hozza a találati listában a kereső! És ha elolvassa el is hiszi. Kitől fogunk vásárolni? Akit megtalálunk, és utána meggyőz arról, hogy jó az amit eladni akar. Mi kell ehhez? Online marketing stratégia, és ez alapján épülő honlap. Ha honlapunk nem keresőbarát, ha a megtalálás után nem tudja rávenni a látogatót arra, amire szeretnénk, többet árt, mintha nem lenne.  Olyan mint a sivatagban a bolt, amit nem hirdetnek. És ilyen a FIDESZ.hu az MSZP.hu az SZDSZ.hu az MDF.hu. Áttekintettem, elemeztem őket internet marketing szempontból. Kriminális. És valószínűleg ilyen, az Ön honlapja is. Mert ilyen a Magyar Nemzet Online, egy fokkal jobb a Népszabadság Online és az INDEX.hu. Pedig az SZDSZ már felismerte, mennyire fontos a jelenlét az Interneten. A Figyelő szerint 125 millió Forintot költöttek a Parlamenti választási kampányban az Internetes hirdetésekre. De kár volt!

hirdetes

Kár volt? Miért akkor mi a teendő?

Bizony hiba volt ennyi pénzt hirdetésre fordítani. Jóval kevesebb pénzből lehetett volna egy olyan portált készíteni, mely a keresők nagy részében eredményesen jelenik meg, marketing startégia alapján épül fel, és így a látogató azt nézi meg, amit a tulajdonos mutatni szeretne. De ma Magyarországon a weblapkészítés vagy honlapkészítés csak egy egyszerű megjelenésről szól az Interneten. Fel kellene ébredni! Pénzt kiadni egy olyan honlapra, mely nem keresőbarát, nem "tudja a dolgát" és nem hoz üzletet, vagy szavazatot vagy bármit, amit a tulajdonosa szeretne, az bizony pazarlás. Gondoljuk el, ha a mi honlapunk jön a keresőben hamarabb mint a konkurenciáé. Mennyit hozna ez? 1,8 millió néző naponta. Az Internet ereje hatalmas.  Ha az Ön honlapját, ha a Fidesz vagy az MSZP honlapját nem Pistike, hanem egy online marketing tanácsadó által vezetett honlapkészítő csoport készítette volna el, akkor ebben az 1,8 milliós médiában ma más lenne a helyzet.

Az Internet demokratikus. Legyen Ön pártvezető, cégvezető, vagy bárki, akinek fontos, hogy az emberek meghallják a szavát, kattintson ide, és előzze meg a konkurenciát. Nyerjen ezzel a választással. Én nem hazudok.

Kapcsolódó cikkek:


Saját honlap –hogyan fogjunk hozzá? A hatékony honlapkészítés fortélyai I. A keresőmarketing nem elég!


Saját honlap –hogyan fogjunk hozzá? A hatékony honlapkészítés fortélyai II. A Design nem elég!

Saját honlap –hogyan fogjunk hozzá? A hatékony honlapkészítés fortélyai III. A keresőmarketing és a jó design (szép honlap) nem elég!

Forrás: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes


Tovább a Lexikonhoz

fejési átlag

a tehenészetben az egy fejt tehénre jutó átlagos napi tejtermelésről tájékoztat.... Tovább

kéntartalmú gombaölő szerek

a legrégebben használt növényvédő szerek; alkalmazásukat megkönnyítette, hogy a... Tovább

Tovább a lexikonra