Marketing tippek kisvállalkozásoknak

Kisvállalati marketing tippek, amelyeket a mezőgazdaságban is használhatsz

Push értesítések

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT,

IRATKOZZ FEL ÉRTESÍTÉSEINKRE

Ebben a cikkben néhány olyan marketing taktikát ismerhetsz meg, amelyek kifejezetten kisvállalkozások esetében működnek hatékonyan, ráadásul ingyenesek! Ha szeretnél többet elérni vállalkozásoddal, ezekkel érdemes elkezdeni az online marketinget, hogy hamar jó úton járhass. 

marketing tippek

Kezdd a webhelyeddel! 

Egy kisvállalkozás webhelye sokkal több egy helynél, ahol közzé teheted nyitvatartási időd. Ez az online kirakatod, és ennek megfelelően kell kezelni. 


Az első dolog, amit az emberek látni fognak mikor felkeresik weboldalad, az a főoldalon lévő tartalom: azok a képek és szövegek, amelyek kitöltik a képernyőt. Ennek a tartalomnak világosnak, tömörnek és relevánsnak kell lennie, hogy a felhasználók könnyen megtalálják amit keresnek. 


Például az alábbiakat foglalhatja magába:
-    milyen szolgáltatásokat kínálunk?
-    mennyibe kerül?
-    mikor van a munkaidőnk? 

Tarts kapcsolatot közönségeddel a közösségi média felületeken! 

A közösségi média nagyszerű módja annak, hogy elérd ügyfeleid, kapcsolatokat építs ki és megismerd őket. A közösségi média azt is lehetővé teszi, hogy meghallgasd, mit mondanak az emberek a márkádról vagy vállalkozásodról, amelyre ráadásul választ is adhatsz Nekik! 

Légy személyes és építs kapcsolatokat

Amikor  az online marketingről  van szó, a legjobb módja annak,  hogy felkeltsük  az emberek figyelmét,  ha  valódinak és hitelesek tűnünk felületeinken.  Éppen ezért a közösségi médiát arra érdemes használni,  hogy kapcsolatba lépj a közösséged  tagjaival, megjegyzéseket fűzz a blogokhoz és kapcsolatba lépj az ügyfelekkel.  Ez azt is jelenti, hogy olyan tartalmat kell megosztanod, amely releváns a közönség számára - nem csak a saját termékeid vagy szolgáltatásaid reklámozni! 

Ha betartod ezeket a tippeket, képes leszel rá hogy kapcsolatot építs ki célközönségeddel, online és offline egyaránt! 

A keresőoptimalizálás elsődleges feladatod

A SEO az a folyamat, amelynek során javíthatod webhelyed láthatóságát a keresőmotorokban olyan kifejezésekre, amelyeket az emberek használnak, amikor a termékeid vagy szolgáltatásaid keresik.  A SEO különösen fontos lehet a kisvállalkozások számára, mert gyakran könnyebb előkelő helyen rangsorolni néhány specifikált kifejezésre, mint általában  jól  rangsorolni nehezebb, szélesebb körben használt kifejezésekre. 

A SEO  során  meg  kell győződnöd  arról,  hogy webhelyed minden oldala a  lehető legtöbb releváns  tartalommal rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy minden oldalon rengeteg szöveg és metaadat (kulcsszó)  található, hogy a  Google tudja,  miről van szó.  
Fontos ugyanakkor, hogy a belső linkek segítségével vezesd az olvasóid – és a Google – figyelmét a fontosabb tartalmakra, ezzel mutatva, hogy pontosan mivel is foglalkozol. 


A SEO azonban a valóságban ennél jóval bonyolultabb, számos olyan elemmel, amely szakértelmet igényel. Amennyiben komoly növekedésre szeretnél szert tenni, célszerűbb a keresőoptimalizálást kiadni egy hozzáértő cégnek

Szerezz – és mutass be – pozitív véleményeket! 

Kérj véleményeket, és reagálj is azokra! A reakció során mindig légy őszinte. A negatív véleményekre olyan pozitív válasszal reagálhatsz, amely mutatja hogy figyelsz a visszajelzésekre még akkor is, ha azok nem csak pozitívak. Ez mutatja, hogy törődsz vásárlóiddal, tapasztalataikkal és lehet, hogy a negatív komment csak egy félreértésből fakadt. 


Ugyanakkor ezeket a véleményeket valóban használhatod tanulásra is: tedd fel magadnak a kérdést, hogy mit lehetett volna jobban csinálni, hogyan fejleszthetnél termékeiden, szolgáltatásaidon a jövőben? 

Oszd meg tartalmaid minden csatornádon! 

A közösségi médiában, az e-mail marketingben és a blogodban megosztott tartalomnak következetesnek kell lennie.
Használd a közösségi médiát, hogy forgalmat irányíts a blogodra. A közösségi média nagyszerű módja annak, hogy felhívd a figyelmet az új blogbejegyzésekre,  és felkeltsd az emberek érdeklődését az iparág  legújabb és legjobb hírei iránt. 
 

E-mailek gyűjtése a jövőbeli marketingtevékenységekhez

Az e-mail marketing továbbra is a leghatékonyabb módja a közönség elérésének. Az e-mailek       személyesebbek és könnyebben olvashatók, mint a közösségi média bejegyzései, így nagyszerű módja annak, hogy négyszemközt léphess kapcsolatba ügyfeleiddel.
Az e-mail marketingnek – ha azt jól végzed - magas a megtérülése is - költséghatékony  és könnyen beállítható, ami azt jelenti, hogy elkezdheted anélkül,  hogy sok pénzt vagy időt kellene rá szánnod.          
 

Az online marketing  időt, erőfeszítést és stratégiát igényel.

Az online marketing hosszú távú stratégia.  Időbe telik a közönség felépítése, és az online jelenlét befektetést is igényel, ha attól valóban eredményeket vársz. Ez nem egyik napról a másikra fogja meghozni a várt eredményt, de nagyon hatékony lehet egy vállalkozás növelésében és a lead-ek generálásában!  

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS


Tovább a Lexikonhoz

nyereg (ló)

sportolásban kétféle fajtaját használják: a kapás és az angol v. priccsnyerget. Ezektől... Tovább

keresztesvirágúak (Cruciferae)

a kétszikűek egyik családja, többnyire lágy szárúak, magjuk fehérjét nem tartalmaz,... Tovább

Tovább a lexikonra