notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

7 SEO (keresőoptimalizálás) trend, amiket érdemes követni 2017-ben

Hirdetés

7 SEO (keresőoptimalizálás) trend, amiket érdemes követni 2017-ben

Marketing Professzorok Kft
Hirdetés

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

A keresőoptimalizálásra (SEO) használt technikák folyamatosan változnak, fejlődnek. Ha lépést szeretnénk tartani a versenytársakkal, akkor érdemes időnként utánanézni, hogy milyen technikák és stratégiák azok, amik jelenleg a leghatékonyabbak és legsikeresebbek.
 

7 SEO (keresőoptimalizálás) trend, amiket érdemes követni 2017-ben

Bizonyos SEO-technikákat már évek óta ismerünk és használunk, de időről-időre újabbak is feltűnnek, amelyeket nem szabad figyelmen kívül hagyni. Lássuk, hogy melyik az a 7 keresőoptimalizálás-technika, amelyek 2017-ben a legjobb eredményeket hozhatják!

 

KerInfográfok

Az infográfok nem csak felkeltik, de fenn is tartják az emberek figyelmét és érdeklődését. Egy információkkal teli grafika tovább megmaradt az emberek emlékezetében és tudatában. Az infográfok a közösségi média sztárjai, az emberek pedig szívesen osztogatják őket tovább. Persze infográfokra csak akkor érdemes időt (és talán pénzt) fordítani, ha a tartalmunk ezt lehetővé teszi. Érdemes elkészíteni legalább egy ilyen grafikát, és megfigyelni, hogy mekkora sikere lesz.

 

Hosszú tartalom

A hosszú tartalmak rend szerint több online figyelmet kapnak, mint a hétköznapi blogbejegyzések. Az ilyen jellegű tartalmak 1.000 – 2.000, vagy akár 10.000 szóból is állhatnak. A keresőmotorok szemében ezek lényegesen több releváns információt tartalmaznak, ezért előkelőbb rangsorolást és minősítést is kapnak. Érdemes tehát 2-3 hosszabb, tartalmasabb bejegyzést írni, mint többet, kevesebb tartalommal. A hosszabb tartalomban eleve több szó merül fel, mely a horizontális keresőoptimalizálás alapját képezi! 

 

Közösségi média marketing

A branding jelentős része a közösségi oldalakon történik. Itt történik napi szinten a legtöbb kapcsolatfelvétel. A fogyasztók és ügyfelek gyakran írnak értékeléseket és véleményeket a közösségi oldalakon, ami tovább növeli a forgalmat. A keresőoptimalizálás ma már nem él meg aktív közösségi média marketing jelenlét nélkül! Gyakran a social mediumokban való megosztás több eredményt hoz a SEO konverziókon keresztül, mint direktben! 

Hirdetés

 

Mobile-first stratégiák

Mivel számtalan felhasználó rendszeresen a telefonján internetezik, elengedhetetlen, hogy weboldalunk designjában erre is odafigyeljünk. Nem csak elérhetővé, de érdekessé is kell tennünk weboldalunkat az ilyen felhasználók számára. A Google például számos olyan funkcióval állt már elő, amelyek kizárólag csak mobilkészülékeken érhetők el.

 

Hirdetés

AMP – Accelerated Mobile Pages, azaz Gyorsított mobiloldalak

Egyre több márka él ezzel a lehetőséggel, ahogy a Google is egyre nagyobb előnyben részesíti az AMP használatát. Három részből áll – AMP HTML, AMP JS és Google AMP Cache. Az AMP lehetővé teszi a weboldalak számára hogy az aloldalak rögtön letölthetők legyenek a mobilkészülékekre. A mobil sebesség egyre gyorsabb lett, érdemes letsztelned weboldaladat egy erre alkalmas sebességmérővel, milyen gyorsan töltődik be a mobil verziója. 

 

Minőségi tartalmak

Az emberek hamar ráunnak egy weboldal böngészésére, ha ugyan azt olvassák rajta, mint minden más oldalon is, még ha át is fogalmazzuk azt. Minél érdekesebbek, értékesebbek a tartalmaink, annál jobb helyezést érhetünk el a rangsorban. Írj egyedi, saját tartalmakat, de ne csak a keresőoptimalizálás miatt. A közösségi média marketingben is csak úgy lehetsz sikeres, ha tartalmaid jók! 

 

Blog hozzászólások

A blogbejegyzésekhez való hozzászólások írása rendkívül régi stratégia és a mai napig az egyik leghatékonyabb is. Az ilyen hozzászólásokban akár visszahivatkozásokat is elhelyezhetünk. Ezek segíthetnek keresőmotorok használata nélkül is több forgalmat irányítani weboldalunkra, persze arra érdemes ügyelni, hogy a hozzászólások tartalma releváns legyen.

 

Online láthatóság nélkül a legnagyobb cégek is könnyedén feledésbe merülhetnek. A SEO segít, hogy minél nagyobb forgalom érkezzen weboldalunkra. Manapság több stratégia, módszer és technika áll rendelkezésünkre, mint valaha – minél többet tudunk hatékonyan felhasználni, annál jobb eredményekre számíthatunk.

 

A keresőoptimalizálás nem állja meg magában a helyét, komplex online marketing stratégiába illesztve lehet csak eredményes. Olvass erről többet Magyarország egyik vezető online marketing ügynökségének oldalán IDE kattintva! 
 

Forrás: www.marketingprofesszorok.hu

Hirdetés

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

Hirdetés
További cikkek ebben a témában
Hirdetés
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
354 532
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
6 938 707
Közösség

légzés

a szervezet nyomáskülönbségen alapuló gázcseréje, az oxigénfelvételt és a... Tovább

fogyasztói végtermék

a termelő vállalatot elhagyó olyan termék (végtermék), amely további feldolgozás nélkül is... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 115

Átlagos értékelés: 4.8

Érdekességek oktatás Tudomány webáruház