Ezért ne adj soha cinkegolyót a madaraknak!
2021/01/18A cinkegolyó nagyon praktikusnak tűnhet mindenki számára, olcsó, könnyen ki lehet helyezni, szeretik a madarak, én mégis azt mondom, hogy soha ne add oda az állatoknak, nézzük, miért!
A keresőoptimalizálásra (SEO) használt technikák folyamatosan változnak, fejlődnek. Ha lépést szeretnénk tartani a versenytársakkal, akkor érdemes időnként utánanézni, hogy milyen technikák és stratégiák azok, amik jelenleg a leghatékonyabbak és legsikeresebbek.
 
Bizonyos SEO-technikákat már évek óta ismerünk és használunk, de időről-időre újabbak is feltűnnek, amelyeket nem szabad figyelmen kívül hagyni. Lássuk, hogy melyik az a 7 keresőoptimalizálás-technika, amelyek 2017-ben a legjobb eredményeket hozhatják!
Az infográfok nem csak felkeltik, de fenn is tartják az emberek figyelmét és érdeklődését. Egy információkkal teli grafika tovább megmaradt az emberek emlékezetében és tudatában. Az infográfok a közösségi média sztárjai, az emberek pedig szívesen osztogatják őket tovább. Persze infográfokra csak akkor érdemes időt (és talán pénzt) fordítani, ha a tartalmunk ezt lehetővé teszi. Érdemes elkészíteni legalább egy ilyen grafikát, és megfigyelni, hogy mekkora sikere lesz.
A hosszú tartalmak rend szerint több online figyelmet kapnak, mint a hétköznapi blogbejegyzések. Az ilyen jellegű tartalmak 1.000 – 2.000, vagy akár 10.000 szóból is állhatnak. A keresőmotorok szemében ezek lényegesen több releváns információt tartalmaznak, ezért előkelőbb rangsorolást és minősítést is kapnak. Érdemes tehát 2-3 hosszabb, tartalmasabb bejegyzést írni, mint többet, kevesebb tartalommal. A hosszabb tartalomban eleve több szó merül fel, mely a horizontális keresőoptimalizálás alapját képezi!
A branding jelentős része a közösségi oldalakon történik. Itt történik napi szinten a legtöbb kapcsolatfelvétel. A fogyasztók és ügyfelek gyakran írnak értékeléseket és véleményeket a közösségi oldalakon, ami tovább növeli a forgalmat. A keresőoptimalizálás ma már nem él meg aktív közösségi média marketing jelenlét nélkül! Gyakran a social mediumokban való megosztás több eredményt hoz a seo konverziókon keresztül, mint direktben!
Mivel számtalan felhasználó rendszeresen a telefonján internetezik, elengedhetetlen, hogy weboldalunk designjában erre is odafigyeljünk. Nem csak elérhetővé, de érdekessé is kell tennünk weboldalunkat az ilyen felhasználók számára. A Google például számos olyan funkcióval állt már elő, amelyek kizárólag csak mobilkészülékeken érhetők el.
Egyre több márka él ezzel a lehetőséggel, ahogy a Google is egyre nagyobb előnyben részesíti az AMP használatát. Három részből áll – AMP HTML, AMP JS és Google AMP Cache. Az AMP lehetővé teszi a weboldalak számára hogy az aloldalak rögtön letölthetők legyenek a mobilkészülékekre. A mobil sebesség egyre gyorsabb lett, érdemes letsztelned weboldaladat egy erre alkalmas sebességmérővel, milyen gyorsan töltődik be a mobil verziója.
Az emberek hamar ráunnak egy weboldal böngészésére, ha ugyan azt olvassák rajta, mint minden más oldalon is, még ha át is fogalmazzuk azt. Minél érdekesebbek, értékesebbek a tartalmaink, annál jobb helyezést érhetünk el a rangsorban. Írj egyedi, saját tartalmakat, de ne csak a keresőoptimalizálás miatt. A közösségi média marketingben is csak úgy lehetsz sikeres, ha tartalmaid jók!
A blogbejegyzésekhez való hozzászólások írása rendkívül régi stratégia és a mai napig az egyik leghatékonyabb is. Az ilyen hozzászólásokban akár visszahivatkozásokat is elhelyezhetünk. Ezek segíthetnek keresőmotorok használata nélkül is több forgalmat irányítani weboldalunkra, persze arra érdemes ügyelni, hogy a hozzászólások tartalma releváns legyen.
Online láthatóság nélkül a legnagyobb cégek is könnyedén feledésbe merülhetnek. A seo segít, hogy minél nagyobb forgalom érkezzen weboldalunkra. Manapság több stratégia, módszer és technika áll rendelkezésünkre, mint valaha – minél többet tudunk hatékonyan felhasználni, annál jobb eredményekre számíthatunk.