Kapcsolódj ki a Balatonnál ősszel is! - Mutatjuk a legjobb helyeket egész éves nyitvatartással!

hirdetes

Ezeken a helyeken még kiélvezhetjük a balatoni panorámát az ősz utolsó hétvégéjén!

ZH
Push értesítések

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT,

IRATKOZZ FEL ÉRTESÍTÉSEINKRE

A tél közeledtével még nem kell lemondanunk az egyik kedvenc belföldi úticélunkról, hiszen most is találhatunk olyan helyeket a Balatonon, ahol az ősz utolsó hétvégéjén is pazar vendéglátással és kifogástalan hangulattal várják a vendégeket, akik valamilyen finomság mellett melegednének fel a hűvös kinti időjárás után.

balaton ősz

Balatonon ősszel és télen is

A magyarok egyik kedvenc belföldi úti célja nyaranta a Balaton, de ki mondta, hogy kedvenc balatoni panorámánkról az ősz közeledtével le kell mondanunk?! Nem csak a pezsgő nyári szezonban lehet hangulatos kirándulásokat tenni a Balaton-felvidéken, és bizony az ősz utolsó hétvégéjén és télen is találunk még nyitva helyeket, akik szívesen várják a kinti hűvösebb időjárásban átfázott vendégeket, akik szeretnének kifogástalan hangulatban gyönyörködni a pazar panorámában egy-egy finomság mellett. A következő helyeken nem csak a mesés téli Balaton panorámája garantált, de az izgalmas gasztronómiai élvezetek és a különleges programok is.

Kapcsolódj ki a Balatonnál ősszel is! Most összegyűjtöttük néhány kedvenc balatoni helyünket, amik ősszel is nyitva tartanak!

1.    Irány a Badacsony

A Badacsony ugyan nyáron is az egyik legnépszerűbb balatoni úti cél, de ősszel az egyik legjobb opció, amit számításba vehetünk, de még télen is érdemes ellátogatni ide, ha kevesebb emberrel találkoznánk. A legtöbb pincészet ilyenkor is nyitva van, ha édességre vágyunk akkor pedig mindenképp látogassunk el a La Téne kávézó és cukrászdába, ahol igazi különlegességeket kóstolhatunk, majd kirándulhatunk egyet a csodálatos panorámában.

hirdetes

A hegymászás közben ne hagyjuk ki a Laposa szőlőbirtokot, ahonnan az egyik legszebb a kilátásunk a Balatonra és egész télen várnak a ház boraival.

2.    Káptalantóti Liliomkert Piac

Télen-nyáron nyüzsgő forgó piacra bukkanhatunk, ha Káptalantótira utazunk vasárnap 7 és 14 óra között. Az állandó és szezonális termelői kínálat mellett igazán különleges darabokra is szert tehetünk itt a kézművesek standjainál, ráadásul időnként szuper programokat is szerveznek a piac idejére.

3.    Tihanyi kiruccanás

A Tihanyi-félsziget látványa télen is magával ragadó és még az ősz utolsó hétvégéjén, valamint decemberben is számtalan vendéglátó hellyel találkozhatunk, amik nyitva tartanak a tihanyi látnivalók felfedezői számára. Az egyik kedvencünk az Echo Restaurant & Cafe, ahol még az ünnepi bejglinket is beszerezhetjük, de ilyen csodás koktélokkal és italokkal vészelhetjük át a hűvösebb napokat a balatoni panorámás étteremben.

Másik nagy tihanyi kedvencünk az Apátsági Rege Cukrászda is várja a téli kirándulókat egy-egy finom meleg kávé különlegességgel, de újdonságként idén az ünnepi sütemények mellett, ünnepi ételekkel is készülnek!

4.    Kirándulás a Szent György-hegyen

A nagy kánikulában talán nem olyan szívesen mászunk hegyeket, de télen viszont tökéletes lehet a Szent György-hegyre szervezni egy hétvégi kirándulást, ugyanis ilyenkor az egyik legszebb a kilátás a káprázatos Szigligeti vár felé. Pihenjünk meg a Szászi Birtok szőlőse között, ebédeljünk, és élvezzük ezt a különleges panorámát!

5.    Programozás a Sümegi várban

Egész évben tárt karokkal várják a látogatókat a sümegi várban, akik a varázslatos panoráma mellett különleges programokon is részt vennének! Izgalmas történelmi lovasjátékokon vehetünk részt, majd a vár alatti csárdában a bendőnket is megtömhetjük finom korabeli falatokkal.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Tovább a Lexikonhoz

haszongalambok

gyűjtőfogalom, amelybe a galambhús előállítására kitenyésztett fajtákat sorolják. A... Tovább

fonálférgek (Nematoidea)

a hengeresférgek (Nemathelminthes) törzsének egyik osztálya. Jelentős részük állatban v.... Tovább