A tokajit is népszerűsíti Brüsszel a belső piacon

A tokajit is népszerűsíti Brüsszel a belső piacon

Hirdetés

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

Összesen 28 millió euróval támogatja az Európai Unió mezőgazdasági termékek reklámozását tizenkilenc tagállamban - közölte az Európai Bizottság.
A tokajit is népszerűsíti Brüsszel a belső piacon , bor, mezőgazdasági termékek

Kérdése van? Tegye fel, tanácsadóink válaszolnak! Állattenyésztés , növénytermesztés , kertészet , növényvédelem , talajművelés , jog, biotechnológia , környezetgazdálkodás , minden ami mezőgazdaság : Agrároldal.hu.

Az Európai Bizottság a közösség belső piacára szánt mezőgazdasági termékeket népszerűsítő harmincegy program, köztük a magyar Tokaj Vinum Hungaricum Egyesület tervezetének támogatásáról döntött. 
Az egy-három éves marketingtervek megvalósítása összesen 55,3 millió euróba kerül, az EU a költségek felét állja a 79 benyújtott programpályázatból kiválasztott 31 program esetében. A magyar egyesület hároméves bornépszerűsítő programjához Brüsszel összesen több mint félmillió euróval járul hozzá. 
A támogatott tájékoztató és reklámprogramok között a boron kívül vannak gyümölcsökre és zöldségekre, biotermékekre, húsra, mézre és paradicsomra vonatkozók egyaránt. 

Hirdetés

Szeretné vállalkozását hatékonyan hirdetni? Szeretné, ha weblapja látogatottabb lenne? Online marketing tanácsadás , és hatékony online hirdetés az Agrároldal.hu szakértő itől! Kérje ajánlatunkat itt !


Forrás: www.magyarorszag.hu

Hirdetés

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

Hirdetés

bundák osztályozása

a juhok nyírását követő művelet, amikor a színgyapjút elkülönítik a ->buné csekélyebb... Tovább

biocid

bizonyos élőlénycsoportokat szelektíve károsító anyagok, hatások összefoglaló neve. A... Tovább

Tovább a lexikonra
Hirdetés