Portál-menedzsment, portál-adminisztráció, portál üzemeltetés, mit is jelent, miért jó?

Portál-menedzsment, portál-adminisztráció, portál üzemeltetés, mit is jelent, miért jó?

Legéndi Melinda
Push értesítések

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT,

IRATKOZZ FEL ÉRTESÍTÉSEINKRE

Ha már megtalálta az Önnek megfelelő céget, amelyik elkészíti Önnek hatékony honlapját, vagy portálját érdemes megérdeklődni, hogy tudnak – e segítséget nyújtani a kérdéses honlap adminisztrálásában, menedzselésében. Nos a jó online marketing tanácsadó cég kész marketing stratégiával rendelkezik a portál üzemeltetésére is, van ehhez keresőmarketing ismeretekkel rendelkező adminisztrációs csoportja is.
Portál-menedzsment, portál-adminisztráció, portál üzemeltetés, mit is jelent, miért jó?

Látogatottságnövelés a portál adminisztráció segítségével

Nem elég ugyanis elkészíttetni a portált vagy a honlapot, hanem annak további útját is menedzselni kell, ahhoz, hogy nagy legyen a látogatottsága, több nyereséget, bevételt hozzon és előnyösebb helyzetbe kerüljön piaci pozíciójában. Fokozottan érvényes ez, ha keresőbarát portálról van szó, amennyiben a kereőoptimalizált weboldal a cél.
Honlapját ugyanis a látogatók és a kereőoptimalizálás végett is minden egyes nap karban kell tartani, fejleszteni kell. Ez többek között azt is jelenti, hogy folyamatosan frissült tartalmakkal kell rendelkeznie, melyeket megfelelő módon kell a keresőmarketing hatékony módszereivel a keresőkben elhelyezni. A portálmenedzsment célja a látogatók kiszolgálásán felül az is, hogy gondozottja a keresőhelyezésket (pl. Google, Yahoo, Góliát, Heuréka stb). Látogatottságnövelés leginkább költséghatékony eszköze a keresőmarketing, mivel minél előbb van a keresőben az adott portál, annál többen kattintnak rá, hiszen általában az első 10-20 helyre klikkelnek rá a felhasználók.

Feladatok a portál-üzemeltetés során

Azok után, hogy a keresőkben jó helyre pozícionáltuk weboldalunkat, további feladatok is várnak az a portálmenedzserre. Meg kell találnia azokat a portállal kapcsolatos fejlesztési feladatokat, amik biztosítják a látogatottságnövelést. Amint feljebb is említettük, fontos dolog az, hogy a portálnak és a weblapnak minden egyes nap frissült tartalommal kell rendelkeznie. Ehhez költséghatékonyan kell tartalmat biztosítani. Ha van a honlapon fórum, esetleg blog akkor ennek moderálása és folyamatos mozgatása is az adminisztrátorok dolga. Ebbe tartozik bele a trágár, oda nem illő hozzászólások figyelése és azonnali törlése, hiszen ezek nem hogy hasznot nem hoznak, hanem inkább elriasztják a felhasználókat. Továbbá fontos az, hogy válaszoljon a feltett kérdésekre, kapcsolatban legyen a bloggolókkal és a regisztrált felhasználókkal. Témákat generálhat, vethet fel, mely aktuális hírtartalommal bír, érdekli a felhasználókat és esetleg egészséges vitát is szülhet, vagy ami még jobb segítségére lehet egyes embereknek. Felkutathat és köthet bizonyos kapcsolatokat, melyek hasznára válhatnak a portál gazdájának.

Miért jó tehát egy profit megbízni a portálüzemeltetéssel?

Fontos tudnunk azt, hogy ha már portált, illetve weblapot készíttetünk, és valóban támaszkodni akarunk ennek hasznosságára, illetve ki akarjuk használni előnyeit akkor kell egy jó portálmenedzser aki kézben tartja a dolgokat, karbantart, ötleteket szül és fejleszti online marketing stratégiánkat. A portálmenedzserek nálunk, az Abfox Kft.-nél pl. HTML és képszerkesztési ismeretekkel rendelkeznek, valamint folyamatosan részt vesznek keresőmarketing kísérletekben és keresőoptimalizálás tréningeken. Így az Abfox Kft. portálmenedzserei naprakészségük révén hatékonyan tudják üzemeltetni és fejleszteni akár a saját készítésű, akár a mások által elkészített és átvett portálokat is.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS


Tovább a Lexikonhoz

fattyazás

a kukorica főhajtása a talajszinti csomókból gyakran erőteljes mellékhajtásokat (fattyú)... Tovább

titavit

Oldható titánvegyületet tartalmazó szer.Serkentő hatása révén előmozdítja a többi... Tovább

Tovább a lexikonra